Pojęcie marketingu.

Marketing to pojęcie ogólne posiadające różne definicje. Z biegiem czasu marketing nabrał nowych przekształceń, wzmocnień, przeszedł proces, w którym produkt mógł łatwiej trafić do odbiorcy. Wyróżniamy marketing internetowy, szeptany, afilacyjny i tak dalej, i tym podobne.

Marketing zazwyczaj wykładany w szkołach handlowych, w szkołach wyższych handlowych, gdzie znajduje on miejsce obok ekonomii, statystyki, rachunkowości i innych przedmiotów wspomagających prowadzenie biznesu. Ma on ogromny wpływ na dobra i usługi, jakie są po to by zaspokajać potrzeby ludzkie według Maslowa. Jak i również przy tym osiągać zyski dla firmy i jej rozwoju.

Marketing internetowy  i jego zalety.

Zalety marketingu internetowego to między innymi:

-szybkość przekazu reklamy,

-dotarcie do setki tysięcy internautów,

-ogromne zyski ze sprzedaży,

-podniesienie renomy firmy na rynku.

Nowoczesna forma wpływająca na zakup produktu online. Ma ona zastosowanie najczęściej na profilach społecznościowych. Na wszelkiego rodzaju stronach internetowych, jak i również blogach prywatnych i firmowych. Produkt reklamowany poprzez stosowaniu zamieszczania linków i banerów o różnych rozmiarach.

Marketing internetowy to skuteczny środek komunikacji, dzięki któremu firmy mogą dotrzeć do większej ilości kupujących. Zakup produktu poprzez internet wraz z nowoczesną technologią i jej urządzeniami z włączonym wi-fi, czy też podłączeniem do sieci. Każde urządzenie technologiczne umożliwia zakup produktu. A produkt trafia w przeciągu 24 godzin do kupującego.

Marketing internetowy  i jego wady.

Wady, jakie występują podczas stosowania marketingu internetowego:

-zbyt duża podaż na rynku,

-nazbyt niski popyt w danym czasie, po określonej cenie.

-źle trafiona reklama ignorowana przez kupujących,

-dobra reklama, jednak produkt nie spełnia jej przekazu.

Minusy, jakie występują w marketingu internetowym nie są czymś dziwnym, a normalnym. Marketing internetowy potrzebuje jeszcze wielu poprawek, a może raczej szlifów by osiągnąć perfekcję w każdym jego szczególe.

Marketing internetowy – wady i zalety
Rate this post

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here